برنامه های کاربردی کاشی کاری
نوشته شده توسط : ناصر

برنامه های کاربردی کاشی کاری

گنو ایمکس نشان دادن نمونه ای از کاشی کاری در یک پنجره برنامه اگرچه کاشی کاری است که حالت پیش فرض از پنجره مدیران روی هر پلت فرم به طور گسترده ای استفاده می شود، اکثر برنامه های کاربردی در حال حاضر نمایش توابع چندگانه به شیوه ای مشابه. مثالها عبارتند از برنامه های ایمیل، IDE ها، مرورگرهای وب، و کمک های متنی در مایکروسافت آفیس. پنجره های اصلی از این برنامه های کاربردی به "پانل" برای صفحه نمایش های مختلف تقسیم شده است. پانل معمولا به وسیله یک تقسیم قابل جابجایی اجازه می دهد تا تغییر اندازه جدا شده است.

ویندوز تکهای هستند راه مشترک برای اجرای یک رابط استاد جزئیات. طراحی و توسعه از سال 1970s، ویرایشگر متن ایمکس شامل یکی از اولین پیاده سازی از کاشی کاری. علاوه بر این، فریم HTML می تواند به عنوان یک پیاده سازی مبتنی بر زبان نشانه گذاری از کاشی کاری دیده می شود. مدیر پنجره کاشی کاری گسترش این سودمندی فراتر از توابع چندگانه درون یک برنامه، به برنامه های کاربردی چند در یک دسکتاپ. رابط سند جدولبندیشده می تواند یک مکمل مفید برای کاشی کاری، به عنوان آن را اجتناب داشتن چند پنجره کاشی بر روی صفحه نمایش برای تابع همان.


کلمات کلیدی مرتبط: کارگزار یا نماینده بیمه؛ کدامیک بهتر است؟ , منشی تلفنی منطقه شش دو شیفت کار , تعریف و فعالیت کنترل کیفیت , سایت ریخته گر بومهن با شرایط استثنائی , آگهی استخدام مهندسی شیمی , پیک موتوری زاهدان , باید یک مهندس زیر آب شوم؟ , شغل مهندس برق استان کرمانشاه , استخدام تعمیرکار موبایل , تکنسین برق استخدام آمل ,





:: برچسب‌ها: شغل مهندس برق استان کرمانشاه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: